Friday 8 December 2023

Jauhkan diri dari ancaman buat emosi

 Lama aku teringin hendak menulis blog tapi kekangan masa membataskan niatku.Kini telah masuk penghujung tahun 2023.Sekejap sahaja masa berlalu begitu pantas.Pejam celik sudah menginjak ke hujung tahun.

Banyak kisah hidup yang ingin aku nurkilankan di sini tapi malas nak tulis.Aku nak cakap hal penting sahaja.Aku nak pergi dari sesuatu yang merimaskan aku.Aku selalu doa agar Tuhan jauhkan aku dari manusia yang buat aku kusut,risau,berfikiran negatif dan merosakkan.Biar Tuhan tarik bawa pergi mereka jauh dari hidupku ini.

Aku akan perlahan-perlahan atau mendadak jauhkan diri dari org yg ganggu emosi

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Chalet kg kemensah

 Hari ini adalah hari yang bermakna sekali dalam hidupku.Dapat keluar berjumpa dengan kawan rapat hampir 3 tahun persahabatan.Allah permudah...